Historia klienta – wyzwanie z branży usługowej

Historia klienta – wyzwanie z branży usługowej

KupBilet.pl specjalizuje się w produkcji i dystrybucji biletów kolekcjonerskich oraz świadczy usługi dla organizatorów wydarzeń. Klient zgłosił problemy z kontrolowaniem urządzeń wynajętych do sprawdzania biletów oraz trudności w instalacji i aktualizacji służbowej aplikacji dedykowanej. Potrzebował też narzędzia, które wesprze administratorów w udzielaniu skutecznej i zdalnej pomocy użytkownikom.

Rozwiązanie Proget

Dzięki Proget klient zyskał dokładny wgląd w działanie i stan wdrożonych do systemu urządzeń. Ograniczenie możliwości instalacji niechcianych aplikacji i zezwolenie na używanie tylko tych niezbędnych do pracy umożliwiło odzyskanie kontroli nad urządzeniami służbowymi, a także zapewniło ich zgodne z przeznaczeniem wykorzystanie. Dodanie aplikacji dedykowanej do konsoli wyeliminowało zgłoszone problemy z instalacją i aktualizacją programu.

Funkcja zdalnego pulpitu pozwoliła administratorom samodzielnie monitorować poprawność funkcjonowania urządzeń i aplikacji. System Proget umożliwił również blokadę odbierania połączeń, eliminując zakłócenia w zamierzonej przez firmę pracy sprzętu.

Korzyści dla branży usługowej

  • Bieżące monitorowanie działania i stanu wynajętych urządzeń firmowych.
  • Ustabilizowanie funkcjonowania aplikacji dedykowanej oraz rozwiązanie problemów z jej instalacją i aktualizacją.
  • Usprawnienie wsparcia technicznego dla użytkowników dzięki możliwości zdalnego połączenia się z urządzeniami.
  • Przyspieszenie przygotowania nowych urządzeń do wynajmu, a przez to zwiększenie efektywności pracy administratorów.

Wykorzystane funkcje

  • zarządzanie aplikacjami
  • kontrola urządzeń
  • zdalny pulpit
  • optymalizacja czasu pracy

Chwyć trochę wiedzy z Proget – sprawdź inne nasze artykuły: