Support Premium
Support Premium
Usługa dedykowana dla klientów oczekujących wsparcia technicznego dla systemu Proget, dostępnego 24/7 przez 365 dni w roku. W ramach pakietu oferujemy bezpośredni dostęp telefoniczny do dedykowanych inżynierów w trybie SLA, dzięki czemu zapewniamy natychmiastową reakcję i obsługę zgłoszeń. Oferta obejmuje dodatkowo cykliczne szkolenia z nowości w systemie oraz wdrożenie dla nowych pracowników, którzy będą administrować rozwiązaniem po stronie klienta.
- Usługa wymaga podpisania rocznego kontraktu.
Koszt: 39 000 zł (netto) / ustalany indywidualnie
Jeśli potrzebujesz Supportu Premium:
![Proget szkolenia i usługi, support premium](https://proget.pl/app/uploads/1/2024/04/510x510-SZKOLENIA-USLUGI_support-premium.png)
Sprawdź pozostałe usługi
![logo Grupa Eurozet](https://proget.pl/app/uploads/1/2024/04/grupa-eurozet.png)
![logo Murapol](https://proget.pl/app/uploads/1/2024/04/murapol.png)
![logo POLATOM](https://proget.pl/app/uploads/1/2024/04/polatom.png)
![logo Reinert](https://proget.pl/app/uploads/1/2024/04/reinert.png)
![logo KupBilet.pl](https://proget.pl/app/uploads/1/2024/04/kup-bilet.png)
![logo DawTrans](https://proget.pl/app/uploads/1/2024/04/daw-trans.png)