Dziś udostępniliśmy nową wersję rozwiązania Proget! W tej aktualizacji wprowadziliśmy istotne zmiany w logice konsoli.
Choć niektóre elementy nazywają się inaczej lub zostały przeniesione, zapewniamy, że działają tak samo, jak wcześniej. Wszystko po to, aby system nadal był intuicyjny i jeszcze lepiej odpowiadał na potrzeby administratorów – mimo jego rosnącego zaawansowania technologicznego.
Garść najważniejszych nowości
- Przyjaźniejszy interfejs. Nowy układ menu sprawia, że nawigacja jest bardziej ergonomiczna, a obszar roboczy – większy niż dotychczas. Natomiast przeprojektowana, przejrzystsza karta użytkownika ułatwia zarządzanie użytkownikami i ich urządzeniami.
- Grupy dynamiczne, etykiety i filtry grup. Teraz użytkowników organizują etykiety, a obecne grupy służą do zarządzania urządzeniami. To otwiera nowe możliwości w zakresie przypisywania konfiguracji – dzięki filtrom grup, które pozwalają wybierać zarówno urządzenia o określonych danych, jak i użytkowników z odpowiednimi etykietami.
- Zakładka „Logi audytowe”. To miejsce przeznaczone do zbierania i przeglądania informacji na temat zdarzeń, które zachodzą na serwerze. Wcześniejsze logi (zapisywane w pliku tekstowym) zawierały tylko podstawowe dane o zdarzeniach. Obecne zostały wzbogacone o szczegółowe informacje i są dostępne bezpośrednio w interfejsie.
Nowe możliwości
już na Ciebie czekają.
„Co nowego?” – Twój przewodnik po aktualizacjach Proget
W konsoli pojawiła się także dedykowana sekcja “Co nowego?”, gdzie znajdziesz:
- rozbudowane, opatrzone screenami opisy wszystkich zmian i nowości – dla tej i przyszłych wersji Proget,
- wskazówki i przykłady użycia wprowadzonych funkcjonalności,
- linki do innych materiałów, dzięki którym w pełni wykorzystasz potencjał zaktualizowanego systemu.
Sprawdź nową wersję Proget i odkryj możliwości, które na Ciebie czekają!