Support Premium

Support Premium

Usługa dedykowana dla klientów oczekujących wsparcia technicznego dla systemu Proget, dostępnego 24/7 przez 365 dni w roku. W ramach pakietu oferujemy bezpośredni dostęp telefoniczny do dedykowanych inżynierów w trybie SLA, dzięki czemu zapewniamy natychmiastową reakcję i obsługę zgłoszeń. Oferta obejmuje dodatkowo cykliczne szkolenia z nowości w systemie oraz wdrożenie dla nowych pracowników, którzy będą administrować rozwiązaniem po stronie klienta.

  • Usługa wymaga podpisania rocznego kontraktu.

Jeśli potrzebujesz Supportu Premium:

Proget szkolenia i usługi, support premium

Sprawdź pozostałe usługi

Audyt
konfiguracji
2 500 zł
(netto)
Szkolenie certyfikowane
7 000 zł
(netto)
Outsourcing – administrator MDM
300 zł
(netto)
logo Grupa Eurozet
logo Murapol
logo POLATOM
logo Reinert
logo KupBilet.pl
logo DawTrans