Zdalne wsparcie

Szybkie wsparcie techniczne dla urządzeń

Pomóż pracownikom, gdziekolwiek są

Bezpiecznie łącz się z urządzeniami wszystkich pracowników: stacjonarnych, mobilnych i tych działających na pierwszej linii obsługi klienta. Zapewnij całkowicie zdalne wsparcie użytkownikom, którzy nie są obeznani z technologią, nie mają potrzebnej wiedzy technicznej albo nie potrafią opisać problemu. Dzięki Proget nie będą już musieli wymieniać maili i prowadzić długich rozmów z działem IT. Zdalny pulpit pozwoli Ci działać natychmiast, by pracownicy mogli komfortowo korzystać z technologii mobilnych i bez przeszkód koncentrować się na swoich zadaniach.

Optymalizuj czas i koszty

Nawiąż zdalne połączenie poprzez Proget i uzyskaj dostęp do ekranu urządzenia, na którym zgłoszono problem. Zdiagnozuj i szybko napraw usterkę z dowolnego miejsca – ogranicz czas i koszt związany z przesyłaniem urządzeń do serwisu. Rozwiąż problem, zanim przerodzi się w poważniejsze komplikacje i spowoduje przestój w funkcjonowaniu sprzętu. Popraw wydajność, przepływ pracy i usprawnij codzienne działania całego zespołu IT.

optymalizacja czasu i kosztów, zegar, story monet, ikona celu, ikona globusa

Rozwiązanie dla każdej branży

W dzisiejszych czasach coraz więcej przedsiębiorstw z sektora transportu i logistyki świadczy swoje usługi na globalnym rynku, co prowadzi do znacznego rozproszenia floty urządzeń i ich użytkowników na każdym etapie realizacji zleceń. W razie wystąpienia problemów ze sprzętem lub aplikacjami, zdalny pulpit umożliwia udzielenie natychmiastowej pomocy kierowcom będącym w trasie czy pracownikom magazynu.

Problemy ze służbowymi urządzeniami pracowników, na przykład doradców ubezpieczeniowych lub mobilnych przedstawicieli banków, mogą negatywnie wpłynąć na płynność i profesjonalizm procesu obsługi klientów, a w konsekwencji na ich zaufanie do instytucji. Zdalny pulpit skraca czas potrzebny na diagnozę i naprawę awarii. Szybkie rozwiązywanie kwestii technicznych przyczynia się do budowania pozytywnego, godnego zaufania wizerunku instytucji finansowej i przekłada się na zwiększenie satysfakcji klientów.

Nieprawidłowe działanie urządzeń mobilnych w sieciach sklepów i restauracji prowadzi do frustracji pracowników i niezadowolenia klientów. W konsekwencji może odbić się na wynikach sprzedaży, na przykład gdy klient zrezygnuje z zakupu przez nieczynną kasę samoobsługową. Możliwość udzielenia szybkiego, zdalnego wsparcia sprawia, że pracownicy mogą skupić się na obsłudze, zamiast tracić czas na samodzielne rozwiązywanie problemu. Zaś klienci, którzy preferują transakcje bezobsługowe, będą mogli korzystać z dedykowanych, sprawnie działających urządzeń.

W tej branży nawet krótkotrwałe przestoje mogą poważnie odbić się na ciągłości procesów produkcyjnych, wygenerować duże straty i narazić firmę na różne konsekwencje niewywiązania się z terminowej realizacji zamówień, na przykład kary umowne. Zdalny dostęp do urządzenia, jaki zapewnia Proget, pozwala szybko przywrócić poprawne działanie sprzętu. Administrator może też wykorzystać aplikację, by przeprowadzać przeglądy na odległość i zapobiegać potencjalnym usterkom.

Awarie i usterki służbowych urządzeń, którymi posługują się pracownicy tego sektora, mogą oznaczać utratę dostępu do historii medycznej pacjentów, baz leków, programów do diagnostyki. W niektórych sytuacjach błędy mogą także spowodować opóźnienie w udzieleniu pomocy, na przykład przesunąć termin planowanej konsultacji. Dzięki zdalnemu pulpitowi w Proget można szybko rozwiązać problemy ze sprzętem, aby wspierać istotną pracę personelu medycznego.

W przypadku pracowników mobilnych, dla których urządzenia przenośne są nieodłącznymi narzędziami pracy, awaria sprzętu wiąże się z uciążliwą koniecznością powrotu do biura lub odesłaniem urządzenia do naprawy. Zdalny pulpit pozwala rozwiązać problem na odległość, dzięki czemu użytkownicy mogą efektywnie wykonywać swoje zadania poza siedzibą firmy. Zaś organizacje unikają niepotrzebnych wydatków i zakłóceń w pracy personelu.

W sektorze publicznym problemy ze służbowym urządzeniem lub aplikacjami, a w rezultacie – z dostępem do systemów i danych, mogą mieć poważne konsekwencje dla funkcjonowania kluczowych instytucji i organów państwowych. Dzięki rozwiązaniu Proget administrator może zapewnić w pełni zdalne i natychmiastowe wsparcie techniczne wszystkim użytkownikom – zwłaszcza pracownikom działającym w terenie lub w trakcie ważnej akcji, na przykład poszukiwawczej czy ratunkowej.

Swobodnie nawiguj po ekranie urządzenia

Zdalny pulpit w Proget pozwoli Ci swobodnie przeglądać wyświetlacz urządzenia, z którym się połączysz – dokładnie tak, jak przy fizycznym dostępie do niego. Możesz wykorzystać klawiaturę swojego komputera, aby wprowadzać dane na klawiaturze podłączonego urządzenia. Dostosuj wielkość i przesuwaj okno połączenia zdalnego w obrębie konsoli, aby mieć jeszcze lepszy wgląd w to, co się dzieje na ekranie diagnozowanego sprzętu.

zdalny pulpit Proget Remote, widok na laptopie i telefonie

Wykorzystaj zaawansowane możliwości systemu All-in-One

Funkcjonalność zdalnego wsparcia jest rozwijana w ramach systemu Proget, dzięki czemu możemy mówić o tym, że nasze rozwiązanie jest platformą All-in-One. Oznacza to, że dostęp do zdalnego wsparcia otrzymasz bez dodatkowych opłat, w ramach zakupionej licencji. Co więcej, uzyskasz także nasze pełne wsparcie techniczne dla tej funkcjonalności – nie odeślemy Cię do końcowego dostawcy usługi, ponieważ to my nim jesteśmy. Swobodnie zarządzaj z Proget wszystkim, co ważne dla Twojej organizacji.

Proget platforma All-in-One funkcjonalności zdalne wsparcie

Jaki będzie Twój następny krok?

Rozpocznij korzystanie z bezpłatnej wersji próbnej systemu Proget i umów się na konsultację z ekspertem, aby omówić, w jaki sposób pomoże on Ci spełnić konkretne potrzeby biznesowe.

logo Grupa Eurozet
logo Murapol
logo POLATOM
logo Reinert
logo KupBilet.pl
logo DawTrans