Wyzwanie – zdalne zarządzanie sprzętem przedstawicieli handlowych
Can Agri to polska spółka z branży rolniczej. Od ponad 20 lat zaopatruje rynki: rolniczy, zoologiczny, jeździecki oraz hobby farming w produkty do hodowli zwierząt, ogrodzenia czy akcesoria.
Przedstawiciele handlowi naszego klienta korzystają z różnych urządzeń mobilnych Samsung i Apple. Wspierają one działania w terenie i ułatwiają szybki dostęp do służbowych zasobów. Przedsiębiorstwo potrzebowało rozwiązania umożliwiającego kompleksowe, w pełni zdalne zarządzanie tymi urządzeniami – zapewniając ich sprawną konfigurację, dystrybucję aplikacji i plików oraz usunięcie danych firmowych, gdy urządzenie zmienia użytkownika.
Rozwiązanie – system Proget
Po wdrożeniu system pozwolił firmie Can Agri na zdalne zarządzanie urządzeniami pracowników terenowych. Administratorzy zyskali możliwość łatwego wgrywania na nie oprogramowania oraz konfiguracji zgodnych z potrzebami spółki. Dzięki Proget przedstawiciele handlowi bezpiecznie dysponują zestawem niezbędnych aplikacji, dokumentów oraz kontaktów służbowych.
Funkcja zdalnego wsparcia pozwala zapewnić użytkownikom natychmiastową pomoc techniczną w razie problemów. Natomiast kiedy urządzenie zmienia użytkownika, administratorzy wykorzystują system Proget do zdalnego zablokowania sprzętu i wyczyszczenia z niego poufnych informacji. Przyspiesza to przejęcie urządzenia, a dodatkowo chroni dane służbowe.
Wykorzystane funkcjonalności
Korzyści przeprowadzonego wdrożenia
- Usprawnione zarządzanie firmowymi urządzeniami Samsung i Apple.
- Dostarczanie aktualnych aplikacji, kontaktów i dokumentów wszystkim pracownikom terenowym Can Agri.
- Zdalne wsparcie techniczne, eliminujące konieczność powrotu do biura w razie awarii.
- Zabezpieczenie lub usunięcie danych firmowych na urządzeniu w przypadku zmiany użytkownika.
Rekomendacja klienta
Dzięki wspomnianym funkcjonalnościom zarządzanie naszą flotą urządzeń jest teraz prostsze, bardziej efektywne i bezpieczne. Proget to naprawdę potężne narzędzie, którego różnorodność funkcji i możliwości w pełni odpowiada naszym potrzebom. Zdecydowanie polecamy system innym firmom.
Mateusz Szekalski, Specjalista ds. IT – Helpdesk
Can Agri Sp. k.