banner z logo Can Agri dwa urządzenia mobilne laptop i tablet, ikona dokumentu z lupą

Can Agri – zarządzanie sprzętem pracowników terenowych w branży rolniczej

Agnieszka Pierlak

16.12.2024

1 min

Wyzwanie – zdalne zarządzanie sprzętem przedstawicieli handlowych

Can Agri to polska spółka z branży rolniczej. Od ponad 20 lat zaopatruje rynki: rolniczy, zoologiczny, jeździecki oraz hobby farming w produkty do hodowli zwierząt, ogrodzenia czy akcesoria.

Przedstawiciele handlowi naszego klienta korzystają z różnych urządzeń mobilnych Samsung i Apple. Wspierają one działania w terenie i ułatwiają szybki dostęp do służbowych zasobów. Przedsiębiorstwo potrzebowało rozwiązania umożliwiającego kompleksowe, w pełni zdalne zarządzanie tymi urządzeniami – zapewniając ich sprawną konfigurację, dystrybucję aplikacji i plików oraz usunięcie danych firmowych, gdy urządzenie zmienia użytkownika.

Proget zarządzanie mobilnością dla handlu hurtowego, kobieta z tabletem w polu

Rozwiązanie – system Proget

Po wdrożeniu system pozwolił firmie Can Agri na zdalne zarządzanie urządzeniami pracowników terenowych. Administratorzy zyskali możliwość łatwego wgrywania na nie oprogramowania oraz konfiguracji zgodnych z potrzebami spółki. Dzięki Proget przedstawiciele handlowi bezpiecznie dysponują zestawem niezbędnych aplikacji, dokumentów oraz kontaktów służbowych.

Funkcja zdalnego wsparcia pozwala zapewnić użytkownikom natychmiastową pomoc techniczną w razie problemów. Natomiast kiedy urządzenie zmienia użytkownika, administratorzy wykorzystują system Proget do zdalnego zablokowania sprzętu i wyczyszczenia z niego poufnych informacji. Przyspiesza to przejęcie urządzenia, a dodatkowo chroni dane służbowe.

Wykorzystane funkcjonalności

Zdalne
zarządzanie
Książka
adresowa
Zarządzanie
aplikacjami
Blokowanie
urządzeń
Usuwanie
danych
Zdalne
wsparcie

Korzyści przeprowadzonego wdrożenia

  • Usprawnione zarządzanie firmowymi urządzeniami Samsung i Apple.
  • Dostarczanie aktualnych aplikacji, kontaktów i dokumentów wszystkim pracownikom terenowym Can Agri.
  • Zdalne wsparcie techniczne, eliminujące konieczność powrotu do biura w razie awarii.
  • Zabezpieczenie lub usunięcie danych firmowych na urządzeniu w przypadku zmiany użytkownika.
krowy na pastwisku

Rekomendacja klienta

Dzięki wspomnianym funkcjonalnościom zarządzanie naszą flotą urządzeń jest teraz prostsze, bardziej efektywne i bezpieczne. Proget to naprawdę potężne narzędzie, którego różnorodność funkcji i możliwości w pełni odpowiada naszym potrzebom. Zdecydowanie polecamy system innym firmom.

Mateusz Szekalski, Specjalista ds. IT – Helpdesk
Can Agri Sp. k.

Sprawdź rozwiązanie Proget dla sieci sprzedażowych.

tablet i telefon, widok na ekran główny z ikonami aplikacji