Kompleksowe, stale udoskonalane wsparcie techniczne to nieodłączny element współpracy z naszą firmą. Działając zgodnie z tą wartością, prezentujemy niedawno uruchomiony Portal Wsparcia Technicznego dla użytkowników systemu Proget.
Serwis otwiera dostęp do obszernej bazy wiedzy, umożliwia tworzenie i śledzenie zgłoszeń oraz wymianę wiedzy i doświadczeń w ramach społeczności administratorów.
Co czeka na Ciebie na nowym Portalu Wsparcia?
Baza wiedzy
To obszerny zasób informacji, uzupełniający i rozszerzający naszą Dokumentację Techniczną. Obejmuje zarówno teoretyczne podstawy, jak i praktyczne przykłady posługiwania się systemem Proget, ze szczegółowymi instrukcjami i procedurami opisanymi krok po kroku.
Zakładka „Mój obszar”
To miejsce, gdzie utworzysz zgłoszenia serwisowe oraz zgłosisz pomysł na nową funkcjonalność. Od teraz będziesz mieć także możliwość bieżącego śledzenia ich statusu i historii w uporządkowanej formie, z poziomu Twojego konta. Niezmiennie funkcjonować będzie dotychczasowa procedura zgłoszeń w formie mailowej.
Społeczność
Forum jest miejscem stworzonym z myślą o współpracy i wymianie doświadczeń między użytkownikami systemu. Tutaj również nasi eksperci, inżynierowie i deweloperzy odpowiedzą na Twoje pytania i podzielą się swoją praktyczną wiedzą z obsługi i działania systemu Proget.
Jak możesz skorzystać z Portalu Wsparcia?
Od teraz jeśli posiadasz aktywne wsparcie techniczne Proget, możesz samodzielnie zarejestrować się na Portalu Wsparcia. Wybierz opcję „Nowy użytkownik”, a do rejestracji użyj firmowego adresu e-mail administratora.
Dlatego jeżeli jeszcze nie korzystasz z systemu Proget, załóż jego darmową, 30-dniową wersję trial. Po jej potwierdzeniu otrzymasz automatyczne zaproszenie do Portalu Wsparcia, ważne przez cały okres testów. I w końcu swobodnie korzystaj ze wszystkiego, co jest Ci potrzebne do pracy.