Nowy wymiar Wsparcia Technicznego dla klientów Proget

Kompleksowe, stale udoskonalane wsparcie techniczne to nieodłączny element współpracy z naszą firmą. Działając zgodnie z tą wartością, prezentujemy niedawno uruchomiony Portal Wsparcia Technicznego dla użytkowników systemu Proget. Serwis otwiera dostęp do obszernej bazy wiedzy, umożliwia tworzenie i śledzenie zgłoszeń oraz wymianę wiedzy i doświadczeń w ramach społeczności.

Co czeka na Ciebie na nowym Portalu Wsparcia?

To obszerny zasób informacji, uzupełniający i rozszerzający naszą Dokumentację Techniczną. Obejmuje zarówno teoretyczne podstawy, jak i praktyczne przykłady posługiwania się systemem Proget, ze szczegółowymi instrukcjami i procedurami opisanymi krok po kroku.

To miejsce, gdzie utworzysz zgłoszenia serwisowe oraz zgłosisz pomysł na nową funkcjonalność. Od teraz będziesz mieć także możliwość bieżącego śledzenia ich statusu i historii w uporządkowanej formie, z poziomu Twojego konta. Niezmiennie funkcjonować będzie dotychczasowa procedura zgłoszeń w formie mailowej.

Forum jest miejscem stworzonym z myślą o współpracy i wymianie doświadczeń między użytkownikami systemu. Tutaj również nasi eksperci, inżynierowie i deweloperzy odpowiedzą na Twoje pytania i podzielą się swoją praktyczną wiedzą z obsługi i działania systemu Proget.

Jak możesz skorzystać z Portalu?

Jeśli posiadasz aktywne wsparcie techniczne Proget, możesz samodzielnie zarejestrować się na Portalu Wsparcia. Wybierz opcję „Nowy użytkownik”, a do rejestracji użyj firmowego adresu e-mail administratora.

Jeżeli jeszcze nie korzystasz z systemu Proget, załóż jego darmową, 30-dniową wersję trial. Po jej potwierdzeniu otrzymasz automatyczne zaproszenie do Portalu Wsparcia, ważne przez cały okres testów.

Chwyć trochę wiedzy z Proget – sprawdź inne nasze artykuły: