Sieci handlowe
Efektywny MDM
dla sieci handlowych
Skonfiguruj urządzenia pod konkretne potrzeby
Tryb Kiosk daje możliwość przekształcenia urządzeń mobilnych w narzędzia realizujące określony cel biznesowy. Może ograniczyć sprzęt do uruchamiania tylko jednej aplikacji, tak by spełniał on funkcje np. stanowiska do zbierania opinii, automatu sprzedażowego, kasy samoobsługowej czy skanera kodów. Natomiast Kiosk z wieloma aplikacjami dostarczy pracownikom określoną grupę niezbędnych do pracy programów. Tryb ten zabezpiecza także urządzenia i znajdujące się na nich dane, blokując dostęp do potencjalnie szkodliwych zasobów, takich jak złośliwe pliki i aplikacje pobierane z Internetu.
Masowo wdrażaj sprzęt w nowych punktach sprzedaży
Gdy sieć odnosi sukces i decyduje się na otwarcie kolejnych punktów sprzedaży, konieczne jest szybkie i efektywne wdrożenie urządzeń różnego typu i o różnym przeznaczeniu. Funkcja auto-enrollment wspiera skalowalność biznesu, umożliwiając całkowicie zdalne wdrażanie nawet tysięcy urządzeń oraz ich pełną konfigurację, zgodną z polityką firmy. Auto-enrollment eliminuje konieczność fizycznej obecności administratorów w każdym sklepie czy restauracji. Dzięki temu proces rozszerzania się sieci staje się płynniejszy i wydajniejszy.
Zapewnij pomoc w czasie rzeczywistym
Wszelkie błędy i usterki mogą spowolnić, a nawet uniemożliwić wykonywanie codziennych zadań, takich jak skanowanie produktów, przyjmowanie zamówień czy realizacja płatności. Nie wszyscy pracownicy muszą być biegli w rozwiązywaniu napotykanych problemów. Funkcja zdalnego pulpitu dostępna w systemie Proget pozwala zespołowi IT przejąć kontrolę nad urządzeniem oraz nawigować po jego ekranie w sposób identyczny, jak przy fizycznym dostępie. Umożliwia to sprawne diagnozowanie i naprawę awarii, bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z przestojem pracy urządzenia.
Zadbaj o doświadczenia użytkowników i klientów
System Proget umożliwia szybkie udostępnianie aktualnych danych i aplikacji firmowych, tym samym zapewniając pracownikom możliwość obsługi klientów nawet w dużych i rozproszonych sieciach sprzedażowych. Dzięki temu kelnerzy mają zawsze pod ręką ważne informacje, takie jak dostępność dań, aktualne promocje czy nowości w menu. W sieciach spożywczych i odzieżowych konsultanci mogą korzystać z aplikacji, aby sprawdzić informacje o przecenach, dostępność produktów we wszystkich sklepach czy złożyć zamówienie, tak by jeszcze sprawniej realizować potrzeby klientów, dbając o ich doświadczenia w trakcie zakupów.
Zarządzaj wszystkim zdalnie
Różne historie.
Jedno rozwiązanie.
Certyfikowany producent i bezpośrednie wsparcie dla wszystkich funkcjonalności
Pracując z Proget możesz mieć pewność, że bezpieczeństwo danych Twojej firmy jest zachowane na najwyższym poziomie, a wszelkie realizowane działania i procesy wynikają z przemyślanych i nieustannie doskonalonych procedur. Wybierz świadomie i postaw na dostawcę, który przechodzi regularne certyfikacje, posiada Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego i działa zgodnie z normami Bezpieczeństwa Informacji ISO 27001 oraz Zarządzania Jakością ISO 9001.