banner z logo firmy KupBilet.pl, dwa urządzenia mobilne laptop i tablet, ikona dokumentu z lupą

Kontrola nad sprzętem do sprawdzania biletów i zdalne wsparcie dzięki Proget

Agnieszka Pierlak

19.03.2024

1 min

Wyzwanie – zarządzanie sprzętem i wsparcie użytkowników

KupBilet.pl to polska firma, która od lat współpracuje z największymi organizatorami wydarzeń kulturalnych i sportowych. Świadczy różnorodne usługi: produkcji i dystrybucji biletów przez Internet oraz sieć punktów sprzedaży, obsługi informacyjnej dla kupujących bilety, promocji wydarzeń czy wynajmu urządzeń do elektronicznej kontroli dostępu na obiekty.

Klient zgłosił problemy z kontrolowaniem sprzętu wynajmowanego do sprawdzania biletów oraz trudności w instalacji i aktualizacji służbowej aplikacji dedykowanej. Potrzebował też narzędzia, które wesprze proces udzielania skutecznej i zdalnej pomocy użytkownikom.

Proget zarządzanie mobilnością dla branży usługowej, stadion, trybuny, boisko

Rozwiązanie – system Proget

Dzięki Proget firma KupBilet.pl zyskała dokładny wgląd w działanie i stan wdrożonych do systemu urządzeń. Ograniczenie zbędnych aplikacji oraz zezwolenie na instalację tylko tych służbowych, pozwoliło odzyskać kontrolę nad wynajmowanymi urządzeniami. Ponadto zapewniło wykorzystanie sprzętu zgodne z jego przeznaczeniem.

Dodanie aplikacji dedykowanej do systemu wyeliminowało problemy z jej instalacją i aktualizacją. Rozwiązanie Proget umożliwiło również blokowanie połączeń, eliminując zakłócenia w prawidłowej pracy sprzętu.

Co więcej, funkcja zdalnego pulpitu pozwoliła klientowi samodzielnie monitorować poprawność działania urządzeń i aplikacji.

Wykorzystane funkcjonalności

Zarządzanie
aplikacjami

Kontrola
urządzeń

Zdalny
pulpit

Optymalizacja
czasu pracy

Korzyści przeprowadzonego wdrożenia

  • Bieżące monitorowanie działania i stanu wynajętych urządzeń firmowych.
  • Kontrola funkcjonowania aplikacji dedykowanej oraz rozwiązanie problemów z jej instalacją i aktualizacją.
  • Zwiększenie skuteczności wsparcia technicznego dla użytkowników dzięki wykorzystaniu zdalnego połączenia się ze sprzętem.
  • Usprawnienie procesu przygotowania nowych urządzeń do wynajmu.
Proget zarządzanie mobilnością dla branży usługowej, sprawdzanie biletów na urządzeniu mobilnym

Rekomendacja klienta

Polecamy rozwiązanie Proget do zarządzania urządzeniami mobilnymi. Jesteśmy nie tylko zadowoleni z wyników związanych z wdrożeniem systemu, lecz także głęboko przekonani, że przyczyni się on do osiągnięcia zamierzonych przez nas celów.

Marcin Krysiński, Prezes Zarządu
serwis KupBilet.pl

Sprawdź rozwiązanie Proget dla branży usługowej.

dwa smartfony i urządzenie wzmocnione w trybie Kiosk