Historia klienta – wyzwanie z branży budowlanej

Historia klienta – wyzwanie z branży budowlanej

Bielskie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego S.A. specjalizuje się w realizacji inwestycji budowlanych na terenie całego kraju. Wielu pracowników klienta pracuje zdalnie​ i zmienia swoją lokalizację w zależności od miejsca realizacji zlecenia. W związku z czym administratorzy muszą skutecznie i efektywnie zarządzać flotą w sposób całkowicie zdalny, ​z poziomu jednej konsoli.​

Rozwiązanie Proget

Wdrożenie rozwiązania Proget oraz aktywacja urządzeń w trybie Device Owner umożliwiły uzyskanie zdalnej kontroli nad flotą oraz zarządzanie nią z poziomu jednej platformy.​ System pozwolił na zdalną konfigurację klienta pocztowego, a instalacja aplikacji Proget Remote​ zapewniła administratorom narzędzie do przejęcia zdalnej kontroli nad urządzeniem w razie konieczności.​ Moduł książki adresowej usprawnił zarządzanie kontaktami oraz ich aktualizacją. Zastosowanie profilu sklepu służbowego pozwoliło na ograniczenie dostępu do niechcianych aplikacji oraz sprawną dystrybucję narzędzi służbowych.​

Korzyści dla sektora budowlanego

  • Kompleksowa i zdalna kontrola nad flotą.​
  • Zarządzanie z poziomu jednej konsoli.​
  • W pełni zdalne wsparcie dla użytkowników służbowych urządzeń – z możliwością klikania.​
  • Ograniczenie dostępu do niechcianych aplikacji.​

Wykorzystane funkcje

  • zdalne zarządzanie
  • zdalny pulpit
  • wysyłanie powiadomień
  • książka adresowa
  • lokalizacja urządzenia
  • zarządzanie aplikacjami

Chwyć trochę wiedzy z Proget – sprawdź inne nasze artykuły: