Historia klienta – wyzwanie z branży usługowej

Historia klienta – wyzwanie z branży usługowej

KupBilet.pl to polska firma, która od lat współpracuje z największymi organizatorami wydarzeń kulturalnych i sportowych. Świadczy różnorodne usługi: produkcji i dystrybucji biletów przez Internet oraz sieć punktów sprzedaży, obsługi informacyjnej dla kupujących bilety, promocji wydarzeń czy wynajmu urządzeń do elektronicznej kontroli dostępu na obiekty.

Klient zgłosił problemy z kontrolowaniem sprzętu wynajmowanego do sprawdzania biletów oraz trudności w instalacji i aktualizacji służbowej aplikacji dedykowanej. Potrzebował też narzędzia, które wesprze proces udzielania skutecznej i zdalnej pomocy użytkownikom.

Rozwiązanie Proget

Dzięki Proget klient zyskał dokładny wgląd w działanie i stan wdrożonych do systemu urządzeń. Ograniczenie zbędnych aplikacji oraz zezwolenie na instalację tylko tych służbowych, pozwoliło odzyskać kontrolę nad wynajmowanymi urządzeniami. Ponadto zapewniło wykorzystanie sprzętu zgodne z jego przeznaczeniem.

Dodanie aplikacji dedykowanej do systemu wyeliminowało problemy z jej instalacją i aktualizacją. Rozwiązanie Proget umożliwiło również blokowanie połączeń, eliminując zakłócenia w prawidłowej pracy sprzętu.

Co więcej, funkcja zdalnego pulpitu pozwoliła klientowi samodzielnie monitorować poprawność działania urządzeń i aplikacji.

Korzyści dla branży usługowej

  • Bieżące monitorowanie działania i stanu wynajętych urządzeń firmowych.
  • Kontrola funkcjonowania aplikacji dedykowanej oraz rozwiązanie problemów z jej instalacją i aktualizacją.
  • Zwiększenie skuteczności wsparcia technicznego dla użytkowników dzięki wykorzystaniu zdalnego połączenia się ze sprzętem.
  • Usprawnienie procesu przygotowania nowych urządzeń do wynajmu.

Wykorzystane funkcje

  • zarządzanie aplikacjami
  • kontrola urządzeń
  • zdalny pulpit
  • optymalizacja czasu pracy

Chwyć trochę wiedzy z Proget – sprawdź inne nasze artykuły: