Plan szkolenia technicznego

Plan szkolenia technicznego

I. Prezentacja wstępnie skonfigurowanej konsoli Proget

Przejście poprzez dostępne zakładki i komponenty konsoli z aktywowanym urządzeniem, opis działania poszczególnych funkcjonalności.

II. Porównanie dostępnych w systemie aktywacji

  1. Integracja Android Enterprise
     
    • konfiguracja integracji Android Enterprise.
  2. Integracja Apple
     
    • konfiguracja integracji Apple Push Notification Service,
    • wdrożenie urządzenia iOS.
  3. Integracja Samsung Knox Mobile Enrollment
     
    • konfiguracja integracji Samsung Knox Mobile Enrollment.
  4. Wdrożenie urządzeń przy użyciu aktywacji Android Enterprise Device Owner oraz Profile Owner (w tym wdrożenie urządzenia Samsung z użyciem Samsung Knox Mobile Enrollment).
  5. Porównanie funkcjonalności dostępnych dla aktywacji Device Owner a Profile Owner.
  6. Omówienie dodatkowych dostępnych integracji:
     
    • Apple Business Manager,
    • Apps & Books.

III. Wstępna konfiguracja nowej konsoli Proget

  1. Konfiguracja SMTP.
  2. Konfiguracja połączenia LDAP.
  3. Zestawienie integracji Android Enterprise.
  4. Import użytkowników:
     
    • z pliku CSV,
    • z usługi katalogowej.
  5. Omówienie Proget Connector dla usługi katalogowej przy scenariuszu serwera cloud.
  6. Tworzenie grup / przypisanie dodanych użytkowników pomiędzy stworzonymi grupami.
  7. Tworzenie przykładowych profili / przypisanie utworzonych profili pomiędzy stworzonymi grupami.
  8. Tworzenie przykładowych polityk / przypisanie utworzonych polityk pomiędzy stworzonymi grupami.
  9. Przygotowanie rejestracji urządzeń:
     
    • stworzenie wpisów auto-rejestracji dla urządzeń,
    • stworzenie własnej wiadomości aktywacyjnej w „Ustawienia” -> „Wiadomość aktywacyjna”,
    • wygenerowanie ręcznej rejestracji z poziomu karty Użytkownika.

IV. Zarządzanie aplikacjami

  1. Dodanie aplikacji ze źródłem ze sklepu Google Play.
  2. Dodanie aplikacji z pliku.
  3. Dodanie aplikacji ze sklepu AppStore.
  4. Konfiguracja aplikacji w oparciu o zmienne globalne.
  5. Zakładka „Serwis”:
     
    • omówienie dostępnych w systemie kodów odzyskiwania (klucz zabezpieczeń, hasło serwisowe, Apple activation lock).

V. Q&A