Wyzwanie – standaryzacja konfiguracji
El-Logic to dynamicznie rozwijająca się polska spółka, specjalizująca się w instalacjach przemysłowych. Klient zwrócił się do nas z potrzebą usprawnienia sposobu zarządzania urządzeniami firmowymi, a także standaryzacji listy aplikacji wykorzystywanych przez pracowników, ich szybkiego wdrażania na nowych urządzeniach oraz możliwości zarządzania aplikacjami dedykowanymi.
Rozwiązanie – system Proget
Wdrożenie urządzeń do systemu oraz zastosowanie odpowiednich polityk pozwoliło na uzyskanie najwyższego poziomu bezpieczeństwa oraz bieżące monitorowanie aktywności na służbowych urządzeniach firmy El-Logic.
System Proget umożliwił przypisanie pracowników do zdefiniowanych grup oraz dodanie do nich aplikacji. Dzięki temu po aktywacji nowego urządzenia niezbędne na danym stanowisku aplikacje instalują się automatycznie.
Z kolei dodanie dedykowanych aplikacji klienta do konsoli Proget umożliwiło zarządzanie nimi w firmowych urządzeniach. W związku z tym ich aktualizacje mogą przebiegać zdalnie, zbiorczo i zawsze wtedy, gdy są wymagane.
Wykorzystane funkcjonalności
Korzyści przeprowadzonego wdrożenia
- Ujednolicenie listy aplikacji używanych przez pracowników firmy El-Logic.
- Pełna kontrola nad mobilnymi urządzeniami służbowymi, a dzięki temu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa firmy.
- Automatyzacja instalacji oraz możliwość zdalnego i zbiorczego aktualizowania aplikacji dedykowanych.
- Optymalizacja czasu potrzebnego na przygotowanie urządzeń dla nowych pracowników.
Rekomendacja klienta
Z pełnym przekonaniem polecamy firmę Proget Sp. z o.o. jako renomowanego dostawcę rozwiązania MDM/UEM, który nie tylko spełnił nasze oczekiwania, ale i dostarczył funkcjonalności zapewniające nam pełną kontrolę nad firmowymi urządzeniami mobilnymi.
Grzegorz Kulawik, właściciel firmy
El-Logic Sp. z o.o.